Wednesdag

e              e
 

Hallihallå kiddz aut dääh!
Hur e läget med alla idag?
Själv mår jag alldeles prima efter lite välbehövd tid med Emil hemma och ett VG på No-provet.
Seriöst, jag är faktiskt lite stolt över mig själv efter att ha fått Vg i både So och No på ppstatserna och proven. Och nu är det faktiskt bara Nationella i Engelskan som står framför mig, men jag går i en engelsk skola så jag suger om jag får IG på det.
Men iallafall, dagen spenderades i skolan och hemma med emil.
trevligt i båda faktiskt, första gången fan!
Och efter önskemål från GUNNARBERTBERTIL (?) (a.k.a Jossan) så kommer jag försöka lägga in mer bilder!
puss på er, och grattis till Fredrik!

ps. Jag är så jävla grym på idrott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0