veckan som gått

c



Usch fy skäms på emma, nu har jag inte skrivit blogg på 3 dagar. och jag ber om ursäkt för det!
Jag tar veckan kort;
I måndags åkte jag till Skúmur och Perla, båda gick som två drömponnyer och jag är så stolt över båda. Perla eftersom jag haft henne sen i Sommras och har lärt känna henne nu, så i måndags var hon pigg för en gångs skull och töltade gärna förbi Skúmur. Skúmur som jag bara ridit 1 månad har redan fått bättre balans och kan faktiskt stå still mer än 1 minut, och så går han så himla fint hela tiden! Jag har verkligen hittat de finaste som går att hitta.

Igår då, då var man i skolan och hade gitarr-test. Gick asbra då jag bara spelat på 3 lektioner (spelat kan man inte kalla det, mer åt prathållet..), Stolt som jag är kan jag skryta med att jag kunde köra hela låten "Let it be" av The Beatles utan stopp eller hack. CREEEEDS för mig va.
Sen på kvällen åkte man till stallet och hade snöbollskrig! mohaha, kulkulkul.
Så fick jag rida Chamir som vanligt, och shiiiit vad bra det gick! Ännu bättre än förra gången då han gick i form hela lektionen, redan från första tygeltaget.
Har verkligen kommit på att man jobbar honom med allt annat än händerna, och det fungerar super. Sits, sits och återigen sits! Väldigt glad över att han är som han är. Det tycker Evalotta också, hon sa att hon var såååå glad att se honom så pass fin som han är kan vara och att det tyvär är ingen som kan rida honom så bra längre, så hon var glad att hitta någon. Jag är sååååååååå hääääääääär glaaaaad fortfarande!

Idag var det en seg onsdag som vanligt och jag har inte gjort så mycket.
Åkte med Jerry till stan efter skolan för att träffa Emil en stund, det blev väl 10 minuter eftersom jag tyckte han j´kunde åka till Jerry direkt istället för att vara med mig. Så fick det bli. Jag är bra på att övertala folk.
När jag kom till Stuvsta vare det planerat att mamma skulle hämta mig, men efter 10 minuter ringde hon och sa att hon glömt Tobbe på dagis. Så så fick jag står där 20 minuter till och vänta, men då ringde hon och sa att jag fick ta bussen hem istället, tack! Så då stod jag där i Stuvsta 30 minuter helt i onödan.
Så nu har emma köldskador av högsta grad.
Puss på er va, det kommer ny header inom kort !

på bild, jag och chamir för 2 år sedan

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojoj gumman, skryt lite mer ;)

2009-03-12 @ 21:32:15
Postat av: Emma

Men palla bli avundsjuk hjärtat, är det inte kul när det går bra för andra ? herregud, sorgligt tjejen ! och att vara anonym ? snälla ! för jag vet exakt vem du är, så vfr inte stå för vad du säger ? jaja, jag orkar ialfal inte skryta mer :D

2009-03-18 @ 22:18:05
URL: http://gulajeans.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är det ? :D

2009-03-27 @ 21:46:03
Postat av: emma

vadå "vem är det" ?

2009-03-28 @ 17:44:40
Postat av: Jenny

Dina medryttarhästar verkar vara jättemysiga:)



Vadå skryter?? Men åhh!, man måste väll få tala sanning nån gång människor! Palla ljuga...

2009-04-01 @ 20:49:28
Postat av: Jenny

VIlka fina medryttarhästar du verkar att ha!



Vadå att hon skryter?? Vadå måste hon ljuga eller? palla att ljuga...

2009-04-01 @ 20:52:13
Postat av: Anonym

ja, vem skrev "ojoj gumman, skryt lite mer ;)" du som vet? :P

2009-04-04 @ 23:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0