Söndag 29/4

Halååjj kidz aut däh !
Vaknade kl 8 Sommartid idag dåva, ganska pigg för att vara jag. Hannah, hanna och jag gick ner och åt en snabb frulle innan pappi ringde och sa att han var framme. Då fick man gå ut och så stack vi och tränade innebandy. 
Många starka män där, och det är inte okej att bli trampad på sina småsmåsmå fötter för att dom inte kan behärska sig, så jag tröttnade och gick till andra sidan väggen och körde basket med en megasuperstooor  gummiboll med en liten pojke som jag inte kommer ihåg namnet på. Men det var kul iallfall !
Så efter 90 minuter hade man förlorat allt godis från igår.

Efter det stack memma hem och sov i tre timmar, jag tycker jag var värd det faktiskt ! Sen väckte min kära far mig och då la jag mig och kollade på "Mitt stora feta grekiska brölopp". Väldans kul film det där va !?
Men eftersom jag inte ville vila bort hela söndagen så kollade emma på sin mobils kalender, och gissa vad man såg? Jag åker till Hasella på Söndag. Så jag for upp i soffan och ropade på pappa som också glömt det, så vi åkte upp till centrum och köpte grejor till packningen. Eftersom jag är hos mamma nästa vecka hinner jag ju inte packa allt då, det var därför emma blev stressad!
Fick med mig en skidjacka från McKinley, vantar av samma märke, och lite underställ. Resten köper jag på Tisdag i stan. nån som hänkar ?
Usch nu blev det så lång inlägg igen..
Ska försöka korta ner det til nästa gång!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0