Lördag 28/3

e

Nu ska jag försöka börja blogga lite smått igen, men jag kände att det var väldigt jobbigt att skriva varje dag så det blev lite glest. men nu är lusten tillbaka och jag ska försöka så gott jag kan !
Men igår gick jag på bio med Emil och vi bestämde oss för Grand Torino, och den var över förväntan. det var nog jag som tyckte den var bäst. Och självklart började jag gråta i slutet, pinsamt!
Jag kom hem vid halv sju igår och jag satte mig direkt vid teven för att kolla lets dance lite senare.
Vann rätt vinnare ?
Jag tycker nog det faktiskt, även om Lailas sista dans var sjukt fin.

Nutid då, just nu är jag hos hannah och ska bara blogga klart, sen ska vi äta godis !
På dagen har vi hunnit spela bowling 2 timmar, kulkulkul, i början, sen förlora jag skitspelet.
jag vill inte prata mer om detta så jag ska sluta skriva nu.

JAg ska försöka skriva så kul som möjligt, ge mig lite tid bara att "träna". moahah.
puss på er kidz, CYA ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0