Helgen



Nu är jag hemma från Småland. Det var asmys faktiskt, och hotellet var underbart! I lördags gick jag och hanna ner till poolen som inte innehöll människor, så vi drog på radion och dansade till E.M.D, och sen slängde vi oss ner i poolen.
Sedan var vi duktiga och gick och bastade och sen upp till mamsen och kollade på melodifestivalen! Skitkul och mysigt som sagt. Vi hann även med en tripp till Börjes Hästbutik innan hemfärd, så där ifrån fick jag med mig hem en ridjacka, ett par ridbyxor, ridstrumpor, träskor, och den finaste kingsland-tshirten jag någonsin sett. Eftersom jag inte köpte ridväst så fick jag ta den, 20 % rabatt dessutom, så den sänktes till 500 kronor. wiie !
menmen, helgen var utan tvekan bäst!
Och självklart blev man uppraggad av skånska pojkar på hemvägen! men jag langade värsta dissen, så nu är emil stolt !
BILDER KOMMER SEN !

Nu pluggar jag, skriver om resten av veckan imorn !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0