Friday I'm in love

s  

Hallå alla söta!
Skolan var bäst idag eftersom jag fick VG på min Svenska diskussion och VG+ på Nationella proven i Engelska muntligt. Och kladdkaka på HK today! Sen efter det stack jag till stan med Nisse, Jossan, Freddo, Hanna, Linda och älskling . Vi köpte då present till Max och tyvär kan jag inte skriva upp vad han får här eftersom det inte blir nån hemlighet. Men sedan gick vi och satte oss på "det stora gula M:et" (hahahahahah nisses uttryck) . Satt där typ 2 timamr och hade askul, sen kom Jerry och gjorde oss sällskap.
Vid sex tiden stack vi alla hem till oss, undantag för emil då han sitter här just nu. Så jag ska svika er, men puss på er i alla fall kidzz!

Kommentarer
Postat av: GREGER(inte n ordet :O)

meeeeeen lilla stumpan, jag nisse och linda var faktiskt kvar i stan och träffa max och drog till det stora gula m.et vi medis faktiskt :D SÅ DET SÅ MAMI!

2009-03-06 @ 22:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0