snö rimmar på tö

Godkväll sunshines !

Jag sitter här och funderar på vad man ska göra på lovet. Jag brukar alltid ha värsta planerna på loven, men nu finns det nästan inget jag kan hitta på. Självklart ska jag träffa några polers och emil nån dag, men mer då ? Jag kommer sitta framför datan hela lovet om jag inte får nåt att göra, och det är inte okej !
Vad ska alla göra på lovet ? Jag behöver förslag !

Jag tog precis ett varmt bad efter att ha vart i stallet och jobbat.
eller nja, mockningen och fodret var fixat av alice så jag behövde bara fixa hö.
idag fick jag rida Skúmur och hanna Perla . Vi red ut en timme tsm med Alice och Confetti.
Och det var ju första gången jag satte mig upp på Skúmur och jag blev fast direkt.
Det är dendär drömponnyn som alla drömmer om, han är snäll i all hantering och pigg som få och självklart islandshäst med hur sköna gångarter som helst. Hans steg är stort och högt och han går i form hur lätt som helst och arbetar med hela kroppen och väldigt känslig i munnen.
Han är perfekt.
Vi var borta i 1 timme iallfall i den djupa tysta snön som var helt underbar och när vi kom hem såg vi alla ut som snöbollar efter att ha fått snö på oss av alla granar.
Vi kom till stallet och Alice undrade om jag vill ha honom varje måndag. Självklart !

nu ska jag sova så jag säger godnatt till alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0