Tuesday

Tisdag :
Superdag idag faktiskt.
Dagen började dock med matte som inte är kul ! men försökte jobba på så bra som bara lilla Emma kan ! mihi. Inte ironi ?
Men vet ni vad ? Våran Spanska grupp hade fått för sig för två månader sedan att vi skulle ställa upp i ESC med en Spansk låt, och eftersom det visade sig att vi är grymma fick vi faktiskt ställa upp med en låt.
Så hela dagen hade vi genrep, ja, förutom matematiklektionen då .
Lite segt efter ett tag när vi fick höra alla 10 bidrag 4 gånger om, men jag ska ju inte klaga. Hellre det än vanliga lessons..
Moha, i alla fall så startade vi vid tvåtiden, så nervös att jag höll på att kissa på mig. Och ni alla som känner Emma väl vet att hon inte gillar uppmärksamhet som berör henne, så allt blev snäppet värre när man stod på scen.
Men jag gjorde det, och vi var bra också ! mycket bättre än på genrepen desutom.
FILMEN FINNS PÅ FACEBOOK !
Tyvär vann vi inte, för det gjorde Anahita och Andrea, och när andrea sjöng sin låt som vinnare så fick vi alla deltagare att gå upp på scenen och dansa bakom henne.  Ååååh, det var så otroligt kul, och det kändes som värsta musikalen. oj, det lät töntigt . Men ni fattar !
Så efter ESC åkte jag och syrran in till stan. Skulle till Sergelgången, men jag fick väääärsta blackouten, så vi klev av i centralen och irrade runt i 35 minuter, sen ringde vi pappa och frågade hur vi skulle ta oss dit från det tillfälliga stället. men eftersom jag inte visste vart vi var så fattade pappa ingenting, så slösade pengar på det. Men sedan. som en blixt från klarblå himmel så kom jag på att det låg vid hötorget ! Så upp till närmaste Tbana och mot .... Ropsten.... Ja, vi tog självklart fel tunnelbana så vi kom till Östermalm. Bajs på snillet ! menmen, vi kom till Hötorget efter 1 timme i alla fall och där hittade vi skidglasögonen som vi jagat hur länge som helst. Men då lurade ju flickan i kassan oss på pengar. och vägrade erkänna att hon gjort fel. så vi fick betala 700 istället 550 kronor. Men efter ett tag kom kärringen på felet. Ja, då ursäktade hon sig med en trevlig dag.
Skitsamma, vi åker på Söndag i alla fall, och allt är fixat och klart nu !
skriver om ridningen sen.
Creeeeeeeds till er som läste <3

Kommentarer
Postat av: juuuuusususus

MASSA CREEDS TILL MEJ :D:D puss <33

2009-04-01 @ 20:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0