Saturday

b


Halåj alla barn !
Dagen började med att jag vakande 03.00 på soffan efter att ha sett en jättebra film på trean med en jättesnygg Mathew McCoughny (kan inte stava namnet) och smsat litegranna. Så vaknade på våran jättemjuka soffa och gick och la mig i sängen på något sätt.
Menmen, andra gången jag vaknade då var klockan 10, så gick upp och åt frukost, sen åkte vi till friskis och svettis, men jag hade så ont i huvudet att jag inte orkade vara med och ha skoj.
Jag gick runt och kollade på kläder undertiden .
Sen kom mamma och pappa tillbaka så gick vi och bokade tid hos optikern . Testade mina ögon i olika apparater, och det visade att jag tydligen hade lindrigt synfel och det förklarade huvudvärken. Så prövade vi ut och köpte glasögon för 3000 kronor.  Så frånomed nästa vecka har emma läsisar. mihhi.
Jaja, när jag kom hem sprang jag till parken med anton och kasper och alla grannar och körde fotboll. mysigt faktist.
Tydligen så var man väldigt grym på skotten idag tyckte pojkarna.
Hörrni, imorn åker jag uppåt i sverige för at åka snowboard och skidor, så kommer inte blogga eftersom jag inte har med mig datan. men ni som har mitt nummer kan smsa om det är nåt.
Puss på en bra vecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0