Monday


f


Måndag:

Skolan var jobbig som vanligt. Men nästa vecka är det faktiskt lov, så jag försöker hålla ut !
mohaha.
På kvällen bar det av till Skúmur & Perla. Kom faktiskt dit när det var ljust så vi snabbade oss att fixa stallet med fodringar, höpåsar och mockningar. Tog väl 45 minuter.
Menmen, tog in isisarna och fixade i ordning dom. Så red vi ut, och fortfarande ljust och mysigt !
Red till den stora ängen först och töltade för att värma upp, sen red vi faktiskt till holken och körde lite travträningar. Det går så bra nu, bättre varje gång. Och balansen har blivit mycket bättre ! Dock har Skúmur fått sådan sjuk energi i sig som Alice varnat mig för, så han travar väldigt snabbt och lite otakt. Men ja, galoppen gick hur jävla bra som helst ! Sjukt underbart att sitta på en häst med sån kvalité, jag har aldrig ridit en sån ordentlig häst förut.
Bajs på mig nu iallfall, för ni vill inte veta mer !
pussis på alla urgulliga kidzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0